Monday 24 July 2017

Troca Forex Guna Notícias E Observadores


Página i khas untuk newbie yang nak belajar macammana nak trade FOREX. Perkara primeiro yang kita kene tau ialah macammana nak TRADE. Macam mana nak open post (entrada-iaitu berjual beli dalam forex) ok sedikit penerangan ringkas tentang forex. Kita boleh untung bila kita COMPRAR (LONGO) atau pon beli dan selepas kita beli mercado naik. Kita boleh untung bila kita VENDER (CURTO) atau pon jual dan selepas kita jual mercado turun kita boleh rugi bila kita COMPRAR tapi lepas kita comprar mercado turun kita boleh rugi bila kita VENDER tapi lepas kita vender mercado naik..faham x. Ok ni contoh. OK para BAKAL pelajar sekalian. Cuba lihat photo screen shot saya diatas. Itu dua dua saya punya akaun. Conta ao vivo. Tgok berapa profit yang ada kat situ. Sendiri ingat ea huhu .. ok nampak x ammount 86 dalam screenshot yang bawah tu. Itu ialah 86pip. Macam mana kita boleh untung dalam forex Jawapan: Kamu ada USD 100 dalam trading account kamu. Kamu akan trade akaun kamu itu. Ok .. Kalau modal (Capital) ada USD 100. nilai yang selamat untuk kamu comércio ialah maksimum 0.20sen in the satu lot atau 1 pip. Misalannya kamu comprar ketika harga matawang EURUSD (Euro vs USD). Kamu comprar ketika harga berada pada 1.3000. Kemudian selang dua jam harga semasa berada pada 1.3030. Maksudnya apa. Maksudnya kamu sudah positivo 0,0030 ataupun bersamaan 30pip. Katakanlah kamu entry dengan lot 1pip0.20 pada harga 1.3000 dan harga sekarang berada pada 1.3030 jadi. Kamu sudah untung 30pip so sekarang kamu sudah untung sebanyak 0.20x30pip USD 6. tetapi..ingat posição kamu belum fechar lagi ianya dianggap flutuante tapi flutuando positivo .. kemudian kamu close position comprar kamu tadi. Dan USD 6 akan masuk keladam balança akaun kamu tão total akaun sekarang adalah USD 106 (USD62 modal USD100). Eleh. USD 6 nak buat ape. Weh USD 6 cuba kali 3 berapa RM18 tau tu setakat satu entrada jek sehari jek. Amik la KONSISTEN kamu buat USD 6 sehari RM 18 sehari. Cukup dua minggu trade (10 hari) kamu retira dapat USD 60 RM 180. sape nak bagi. Itu USD 6 kalau macam screenshot saya kat atas tu satu entry 80pip. Kalau 1 pip 1USD berapa kalau 1pip saya bukak 10USD berapa untung sehari. Ada orang buat lucro sehari comércio lucro boleh tampung sebulan punya perbelanjaan. Tetapi bukan senang nak dapat semua tu kene BELAJAR kene BERKORBAN. Saya dah 4 tahun trade saya tau lah apa yang saya dah korbankan dan apa yang saya dah belajar aru boleh buat lucro lagi banyak dari screenshot atas tu. Ok masuk dah bab ke-2. Eh ada bab ke. Ok untuk trade kita kene ada analisis. Untuk newbie yang betul2 sério nak menceburkan diri dalam bidang forex ni saya akan bantu. Saya akan bukak kelas secara online untuk belajar analisis yang simples dan mudah dan pastinya boleh buat lucro yang konsisten. Terdapat pelbagai cara untuk analisis ada yang guna indicador, ada yang guna notícias untuk comércio ada yang análise técnica, fundamental, comércio de cartazes nus. Macam macam ... Terus terang saya guna comércio de cartazes nus. Indicador de tanpa. Análise de diagramas nus básicos de Contoh mudah: Suporte e suporte resistentes e resistentes a faham x e resistência ao seu macaco. X faham ok, basicamente, suporte para resustance ni menunjukkan dimana zon zon yang possível mercado akan buat U-turn. Tgok photo atas tu. Mercado sampai suporte dia mantul naik bila mercado sampai resistência dia turun. Aaa ni baru basic sikit je nak tahu lebih lanjut. Ada kelas nanti saya buat GESTÃO DE DINHEIROS ni penting. Xkira betapa hebat pon seorang tader tu tapi kalau gestão de dinheiro dia falhar. Semua dia falha. Dalam forex pergerakan mercado kita boleh baca tetapi PROBABILIDADE (KEBARANGKALIAN) mercado bergerak melawan analisis kita tetap ada. Por isso situam a gestão do dinheiro datangnya. Contoh: Ali depositar USD 100. maksimum lot alu boleh buka ialah usd 5. katakanlah Ali entrada 1 pip USD 5. kalau dia positivo 10 pip dia dah não encontrado USD 50. besar tu untung. TETAPI. Kebarangkalian market bergerak melawan analisis kita itu tetap ada. Katalah market bergerak melawan ALI jadi sampai negativo 10pip. ALu dah rugi USD 50. kalau dia gerak negativo 10pip kalau dia gerak lebih. Abis capital kene telan. Sesiapa yang serius nak belajar comércio forex. Saya akan bagi Gerenciamento de dinheiro dalam bentu Excel. GRANDE NAK BELAJAR FOREX ok. Kepada sesiapa yang sério nak belajar boleh daftar kat bawah ni ada formulário online. Daftar lah jangan malu-malu. Ok terus terang nak belajar taxa básica adair yang akan dikenakan. Tak mahal. Ada dua jenis fee 1) RM50 (Kelas Online Basic Forex) Silibus: a) O que é Forex Trading (Apa itu perdagangan forex) b) Como Ganhar Dinheiro Com Trading c) Metatrader 4 interface da plataforma (Como Usar) d) Gerenciamento de Dinheiro . E) Análise básica de negociação (suporte básico e resistência, Fibonacci básico, padrão básico de castiçal) f) Risco e recompensa e gerenciamento de dinheiro. 2) RM100 (Kelas Online Basic Forex) silibus same seperti diatas Live Trading Account (USD10) Benefício Saya akan bantu dan monitor Live Account anda dan bantu anda buat profit dengan akaun Trading anda. Dalam Masa sebulan atau kurang saya akan cuba bantu anda growthkan akaun USD 10 anda mengikut Gerenciamento de dinheiro tgok akhir bulan boleh dapat lucro Silibus: a) O que é Forex Trading (Apa itu perdagangan forex) b) Como Ganhar Dinheiro Com Trading c) Intermediário de Negociação Análise (Suporte Intermediário e Resistência, Fibonacci Intermediário, Padrão Básico de Candlestick) d) BVB (Bull vs Bear Dominan Market Concept - ação de preço simples) e) Risco e Recompensa e Gerenciamento de Dinheiro. Saya bagi: suporte dalam group fb yang akan ditubuhkan nanti. Bila ada estudante la yang nak belajar .. Saya Tidak Janjikan Syurga. Chewahh. Tapi saya akan bantu anda menimba ilmu yang boleh jana wang melalui forex. Saya tidak akan sruh estudante saya ni semua cari orang buat afiliado bagai. Saya cuma akan suruh estudo mercado sahaja. Saya tidak akan suruh estudante saya laburkan duit untuk saya tradekan. Tetap saya akan bantu estudante saya comércio akaun mereka sendiri .. Daripada anda berhabis duit beli e-book forex semua beli e-book marketing on-line yang tah macaco macaco. MLM MLM. Programa Melabur Dalam MLM yang tidak dijamin untung. Baik anda modalkan sikit untuk menimba ilmu dengan adanya seorang MentorGuru. Mungkin ramai yang tertanya tanya. Betl ke boleh buat duit. Betul ke mamat ni (saya la tu) boleh ngajor orang. Bagus ke sistem dia ok. Sesiapa yang nak belajar silakan. Taxa dah murah dah ni. Dulu kawan saya bayar RM250 belajar guna metatrader jek. Tak belajer pon analisis. Mane anda nak pilih Ingat. Nak berjaya kene ada 1) MENTOR 2) ILMU 3) DAYA TINDAKAN 4) PENGORBANAN nak belajar sendiri. Boleh pergi kat babypips dapatlah belajar. Tapi kalau tiada orientação atau mentor memang makan masa untuk belajr lagi2 newbie yang tidak tahu langsung atau tahu sikit sikit tentang forex. Kelas saya bukan jalan mudah atau jalan pantas untuk jadi seorang comerciante yang konsisten tetapi kamu semua akan ada apoio dari saya melalui grupo facebook nanti .. ok pertimbangkan lah. Sesiapa yang nak belajar boleh isi form kat bahagian NEWBIE ONLINE CLASS REGISTRATION Pembayaran Boleh Dibuat kepada Mohd Hairuddin Wahit Maybank: 151146628763 SEBELUM BUAT APA APA BAYARAN SILAKAN ADICIONAR SAYA skype: kai. wahit dan tulis: nak Belajar forex nak siga sinal: clique no link ni link Carigold sampai bile nak seguir o sinal. Bila nak mahir trade sendiri .. Nak ada akaun tanpa deposit boleh klik banner kat bawah nun. BOLEH ISI FORM INI PERINGATAN: Ini bukan skim cepat kaya, saham internet haram, perjudian, perlaburan haram dan sebagainya. Ini adalah Perlaburan Forex yang sah dan akan di daftarkan didalam forex menggunakan akaun individu (akaun milik anda sendiri) Saya hanya membantu dengan cara mengajar teknik dan análise técnica. Tiada Paksaan Dari Sesiapa Untuk Menyertai Forex Ini. Sebaiknya seorang pemula memang harus serius dalam melakukan latihan karena dengan trading serius akan meningkatkan peluang untuk bisa memperoleh lucro yang maksimal. Sekarang saya deposit 50 di Octafx walaupun memang bisa trading dengan dana yang lebih kecil yaitu 5. namun bagi saya hal ini lebih aman e nyaman apalagi ada depósito bônus 50 Assalamualaikum. Sy berminat nk blaja trade. Selain add kat skype kat fb ade x Sy nak juga mcm mn nak jumpa tuan ye Ade Fb ou wechat. Sy nak blaja terus ngn tuan blh. Sy nak blaja terus ngn tuan blh. Saya serius nak belajar..mcm mana caranya boleh whatapp saya do 60143846157 Blh ajar melalui wasap grupo atau telegram 0104645376 Kelas Forex Teknik quot 100 PIP quot amp Sinal PERCUMA Kandungan Kelas Forex Teknik 100 PIPS Sehari. Quot: Sesi Iniciante: Asas Forex dan cara mengunakan Metatrader Sesi Intermediate. News amp Naked Trading - Teknik 100pips Sehari Sesi Advance: Swing amp Technical Trading - Long Term Trading Kelas (Personal Coaching) dijalankan di Seluruh Negara pada hari Ahad atau Rabu di kawasan sekitar. Johor, Kedah, Kuala Lumpur, Melaka, Seremban, Port Dickson, Kuantan, Chini, Perak, Miri, Kota Kinabalu, Sandakan, Bintulu, Kuching, Klang, Terengganu, Kerteh, Pulau Pinang, Labuan, Puchong-Putrajaya, Kelantan, Langkawi amp Kerteh Kelas juga boleh diambil secara Online Pendaftaran boleh dibuat di. OIIM. co. nr Maklumat lanjut di. KLFX. blogspotBe Comércio cuidadoso da notícia Por que trocar as notícias A resposta simples a essa pergunta é 8220Para ganhar mais dinheiro8221 Mas, com toda a seriedade, como aprendemos na seção anterior, a notícia é uma parte muito importante para o mercado cambial porque tem potencial Para fazê-lo se mover Quando as notícias surgiram, notícias especialmente importantes que todos estão assistindo, você quase pode esperar ver algum movimento importante. Seu objetivo como comerciante de forex é chegar no lado direito do movimento, mas o fato de que você conhece o mercado provavelmente irá se mudar para algum lugar, é uma oportunidade definitivamente vale a pena olhar. Perigos de negociação de notícias Como com qualquer estratégia de negociação, sempre há possíveis perigos que você deve estar ciente. Aqui estão alguns desses perigos: porque o mercado forex é muito volátil durante importantes eventos de notícias, muitos negociantes expandem a propagação durante esses tempos. Isso aumenta os custos de negociação e pode prejudicar sua linha de fundo. Você também pode obter 8220 bloqueado out8221, o que significa que seu comércio pode ser executado no momento certo, mas pode não aparecer em sua estação de negociação por alguns minutos. Isso é ruim para você, porque você ganhou8217t pode fazer qualquer ajuste se o comércio se mover contra você. Imagine pensar que você não foi ativado, então você tenta entrar no mercado8230, então você percebe que seu original ordenado foi desencadeado You8217d arrisque duas vezes mais agora Você também pode experimentar SLIPPAGE. Slippage ocorre quando você deseja entrar no mercado a um preço determinado, mas devido à extrema volatilidade durante esses eventos, você realmente é preenchido a um preço muito diferente. Grandes movimentos de mercado feitos por eventos de notícias geralmente não se movem em uma direção. Muitas vezes, o mercado pode começar a voar em uma direção, apenas para ser encaminhado de volta na outra direção. Tentando encontrar a direção certa às vezes pode ser uma dor de cabeça De forma rentável, as negociações da notícia não são tão fáceis quanto vencer o Pipcrawler no Call of Duty. Isso levará toneladas de prática, prática e você adivinhou isso. Mais uma prática importante. Você sempre deve ter um plano no lugar. Nas seguintes lições, vamos dar algumas dicas sobre como trocar notícias. Salve seu progresso iniciando sessão e marcando a lição completa

No comments:

Post a Comment